lørdag 13. mars 2010

Join in!

Et være eller ikke være for mange. Undertegnede har sin egen side som er av høyst privat karakter. Ikke noe tull og tøys, men forbeholdt mine venner og de som jeg ønsker å ha kontakt med eller gjennoppta kontakten med.

Facebook vil jeg si er tidligere tiders "sladdrekjærring" - bare at nå er det personene selv som oppdaterer deg på hva som skjer, eller i de fleste tilfeller, hva som IKKE skjer. Beundringsverdig hvor mye noen kan skrive om så lite... "Klar for sengen - skal bare spise en brødskive først" - Javel????

Hm, akkurat der gidder jeg ikke å legge lista - men kjære, det er jo full ytringsfrihet og er det dette man har å meddele verden så, ja...

Når en likevel har lagt seg inn (ut?) på facebook så vil jeg si at det er kjempe fint som chatteverktøy. Du ser hvem av dine venner som er logget på og kan hive deg ut på en privat samtale. Faktisk opp til flere samtidig - uten at de ser at du chatter med flere. Men pass på - fort gjort å gå litt i surr med hvem du sier hva til - ups, han skulle jeg jo ikke invitere på jentetur... 

Sunnmøre Museum har også sin egen facebook side. Til et helt annet bruk, med et helt annet formål og helt sin egen stil. Erfaringen så langt: Terningkast 6

1 kommentar:

  1. Flott! Her er jo du en reser;-)

    Hva skjedde med bruken av etiketter? Kanskje kjekt å legge inn en gadget i bloggen der man kan se etikettene?

    Mvh Frøydis

    SvarSlett