søndag 7. mars 2010

"Straff" - boka altså, ikke web 2.0 kurset...


Gjennom siden http://bighugelabs.com/flickr/  prøvde jeg meg på å lage en ”poster”. Jeg tok utgangspunkt i coveret til boken jeg nå leser, ”Straff” (2008). Oppfølgeren ligger klar ved siden av (Paradis tapt, 2009). Boken er skrevet av en venn av meg, Birger Baug. Venn og venn sier du kanskje - ble ikke boken gitt ut for 2 år siden? Jepp, og grunnen til at jeg ikke har begynt å lese den før nå er ene og alene frykten for formange ”a-endinger”… (litt intern, men Birger forstår). Og boken? Strålende selvfølgelig!!!!

2 kommentarer:

  1. Ganske kuul poster!! Du har jammen god framdrift, Sol!

    SvarSlett
  2. Her går det unna, vel untattt på lesinga ;-)

    Jeg har ei bok liggende hjemme (fagbok) som mor mi gav ut for eh..2 eller var det 3 år siden...den er enda ikke lest. Kanskje jeg må ta et tak!

    Og nok ei oppgave vel gjennomført.
    Mvh Frøydis

    SvarSlett