søndag 4. april 2010

Papirpose eller Google Docs?

Etter panikkangsten under seansen Google Maps II – stod valget mellom å puste inn i en papirpose ELLER prøve seg på Google Docs igjen. Valget falt på det siste.

%!!?#%& (oversatt: sukk og sukk og atter sukk) Trodde teksten skulle kunne legges ut i bloggen jeg - har jeg misforstått helt? Tror jeg går og tar meg et påskeegg i stedet for.

I mellom tiden kan du jo se hva jeg egentlig prøvde å legge ut på bloggen. IKKE at det er noe stort tap for bloggverdenen om en ikke får lese dette "mølet" jeg har laget her - men i rettferdighetens navn - det er kun en test av funksjonene i GD...

http://docs.google.com/View?id=dgpmsvc4_1djsx5whc

Nei, nå fungerer ikke musa heller, hva skjer? Og ikke får jeg lagret!!! Nei, nå sier jeg takk og farvel for denne økta. - tar meg heller et påskeegg til.

1 kommentar:

  1. Det ble mange påskeegg til slutt, skjønner jeg! Det ble det på meg og, men jeg har ikke en gang GD å skylde på....

    Tone har fått det til, spørr henne!

    Mvh Frøydis

    SvarSlett