mandag 22. februar 2010

Gjort er gjort

Klokken er 00.17 og vi er allerede inne i uke 8? Jammen jeg skulle jo både kvittre og twittre og skrive om fantastiske opplevelser knyttet til RSS!
(For øvrig opprettet 9 - at http://www.sunnmore.museum.no/rss.php er en av dem ser jeg bare på som bonus – kan i vertfall kontrollere oppdateringer på egen hjemmeside) Beklager – avsporing! Valgte for øvrig Google Reader – sorry, ny avsporing. Sånn er det når en er splitter ny RSS mottaker – blir fort engasjert!

Videre - fortelle hvilke av mine ”bloggfrender” jeg ”heier på” – for øvrig bloggen makkogmose - som jeg med GLEDE kommenterte! Tenk å kalle bloggen sin for makkogmose – er det ikke bare herlig? I tillegg ”heier” jeg på Heidi sin blogg. Sistnevnte for øvrig kun lagt inn i teorien (?) Forklaring: ikke funnet frem til Heidi sin blogg– hvordan gjør jeg det da? Når jeg ikke vet hva den heter? Finner det vel ut tenker jeg. Tror kanskje jeg ringer jeg…

Jeg skulle også sende meldinger frem og tilbake over INTERNETTETTT - kjapt som bare den! Vel det har jeg også gjort, nå, om enn minutter inn i uke 8…

Apropos å sende melding – her tror jeg kanskje det ble en liten krasj – av en eller annen grunn ble jeg samtidig TILHENGER AV MIN EGEN BLOGG! Det var vel litt drøyt – bloggen min er ikke SÅ bra!

Og alt dette ble altså gjort rundt kl. 00.17 - inn i uke 8 - og ikke for 17 minutter siden da vi fortsatt var i uke 7 - uken dette egentlig skulle gjøres...

Vel, der røyk DEN muligheten for heder og ære og muligheter for å vinne en ekte ASUS 1005PE (helt sikkert turboutgaven!?) Ja, ja skitt au – GJORT ER GJORT, sa brura…

Og godt gjort synes nå jeg! For her sitter jeg da - klokka 2 om natta – tilhenger av en Twitter 64! Uten forveksling til en Commandore 64 – for de som husket den! Noen?? Ingen?? Ok – jeg konstaterer herved at alder er ingen hindring i bloggens verden. Og når jeg tenker meg om – så husker jeg ikke Commandore, øh, 65? 89? jeg heller. Så da så.

Dessuten er jeg blitt ”følgesvenn” til Drammensbiblioteket (!?) Ja dette kurset gir uante venner…

God natt – gleder meg til fortsettelsen av uke 8 :)

2 kommentarer:

  1. Du står på! Bra at du nå er oppdatert på nyheter:-)
    Fit at du har funnet blogger å følge. Tips: følg mange så får du mye god inspirasjon til hva du selv kan gjøre, erfaringer de har gjort seg m.m.
    Det kommer en liste over kursblogger på Betasuppemr-diskusjoner i løpet av dagen. Vil du ikke følge en lenger, gå på profil og finn "ikke følge denne blogen lenger".

    Vi er ikke så strenge...du er fremdeles med i konkurransen;-) Litt slingringsmonn mellom FAU, svigermødre, jobb, henting, bringing, matlaging, blogging, twittring m.m. må vi ha!

    Og jeg husker Commodore 64! Jens Arne er en stor fan og spilte det senest jula 2006 sammen med en kompis:-)

    Kepp up the good work! Og ha en velfortjent liten vinterferie.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett
  2. Commodore 64 er en av tidens beste spillmaskiner. Mange timer er tilbrakt forran den, oftest i godt selskap med noen andre som fikk kappet hovet av seg i spillet Barbarian. Lenge siden nå da. Tror de fleste spillene finnes gratis på nettet nå til dags, men det blir ikke helt det samme uten joystick da.

    SvarSlett